Monday, July 16, 2012

Bowling, Strike!!


Assalamualaikum..
Agak lama jugak x menulis dalam blog ni. Ni ada kesempatan terluang, boleh la menulis sedikit di pagi hari sementara menunggu mesin basuh utk habis bekerja.

Weekend lepas aku dan keluarga berkumpul bersama adik beradik sebelah isteriku di Bukit Beruntung yakni rumah kakak iparku. Adik ipar aku ni ajak kitorang main bowling kat Kelab Golf Bukit Beruntung. Masa hari Ahad lepas, kitorang pun main beramai ramai. Memang best la main sbb aku jadi juara walaupun markah aku alahai, x berapa nak cemerlang sangat pun. Ekeke..sape menang x penting sbb yang penting seronok sewaktu berkumpul bersama :)


Gambar hiasan dari http://sktbr1dihatiku.blogspot.com

Sejak kahwin rasanya aku x penah main bowling ngn isteriku, kira 6 tahun gak la kitorang x main. Memang masa balingan pertama aku tu, longkang yang dituju..alhamdulillah masa tu x ramai yg ada, jadi x segan sangatla masuk longkang pun. Hua hua hua...Seronok jugak main bowling ni. Rasa relax, tempat pun ok, x ramai orang walaupun weekend masa tu. Jadi kepada anda yang nak main bowling tapi xnak yg sesak2 leh cuba main kt Kelab Golf Bukit Beruntung.

Masa weekend bayaran dia RM 5/game. Sewa kasut RM 2 (jangan lupa bawak stoking siap2). Kira agak reasonable la kot? Huhu..yang menariknya kat sana, selain ada ‘bowling alley’, ada juga gelanggang badminton dan kolam renang. Sewa gelanggang badminton RM 20 sejam. Kolam renang aku x pasti berapa. Tapi nampak menarik jugak la. Mungkin leh cuba di lain waktu (lepas raya la tu). Hehe..

Wah, dah macam promosi plak kat sana. Okla, mesin basuh pun dah siap bekerja ni. Walaupun cuaca ala2 hujan gerimis, tapi baju masih perlu dikeringkan. Hehe..jadi, berjumpa lagi di entri akan dating. Sekian, majulah sukan untuk negara.


No comments:

Post a Comment