Thursday, June 21, 2012

Memasak..



Rajin plak rasa nak tulis malam ni. Anak-anak pun dah tido. Sekarang aku tgh menaip (of course la kan) sambil menonton Back to The Future. Antara citer kegemaran aku dari dulu. Wife aku plak sedang sibuk di dapur memasak untuk aku. Hehe..bestnye :D

Aku ni tak pandai masak, setakat goreng telur tu boleh la. Huhu..selalunya mmg wife aku yang masak. Bila aku rajin je kadang aku buat breakfast, tu pun milo n roti ke, huhu..yang termampu la. Ahaks :P Sekarang ni wife aku dh sediakan kopi sedap utk aku. Aku selalu cakap kopi sedap sbb mmg sedap pn. Hehe.. Sampai anak aku pun panggil kopi = kopi sedap.

Isteri aku mmg rajin memasak. Kadang2 buat muffin, kek, ayam golek dan mcm2 lagi. Cuma kalau time sibuk, aku pun x galakkan wife aku masak. Sian tgk dia. Keje kt opis yang menimbun, keje rumah lagi, nk masak lagi. But terima kasih sayang. Eh, wife aku dah panggil ajak makan..Nanti aku sambung lagi...daa :D

No comments:

Post a Comment